Myup Image Hosting

Myup Image Hosting

Myup Image Hosting

 

خوب

محتویات

ماکارونی فرمی یک بسته

گوشت چرخ شده(من از مخلوط گوساله و شتر استفاده کردم) ۲۵۰ گرم

سیب زمینی ….۳ عدد

فلفل دلمه…..یک عدد

پیاز یک عدد

رب گوجه فرنگی وو ادویه و نمک و روغن …به میزان لازم

خوب

اول از همه

پیاز رو ریز کردم و با گوشت تفت دادم

سیب زمینی ها رو حلقه کردم و قالب زدم واسه کف قابلمه و اضافاتش رو نگینی کردم برای داخل ماکارونی

سیب زمینی های نگینی رو سرخ کردم و فلفل دلمه رو خرد کرد م و به سیب زمینی اضافه کردم

و تفت دادم

مخلوط گوشت و پیاز رو به سیب زمینی اضافه کردم

۳ قاشق رب گوجه رو داخل روغن تفت دادم تا خوشرنگ تر بشه

به مخلوط اضافه کردم

نمک و ادویه زدم و نصف لیوان آب ریختم و در تابه رو گذاشتم تا مایع ماکارونی جا بیفته

ماکارونی رو ریختم داخل آب جوش و کمی زرد چوبه زدم تا خوشکل تر بشه

بعد آبکش کردم 

سیب زمینی های قالب خورده رو کف قابلمه گذاشتم وماکارونی رو با مایع مخلوط کردم و ریختم داخل قابلمه و دم انداختم