پانینی شکلات
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
هنردست
دارا ی کارشناسی حسابداری از دانشگاه ازاد




پانینی شکلات

پانینی شکلات

[ویرایش]
 
پانینی معادل ایتالیایی ساندویچی است که از نان برش خورده درست می‌شود. پانینی شکلاتی، یک اسنک ساده و سریع که 5 دقیقه‌ای آماده می‌شود.  این ساندویچ در اصل با نان ساندویچ برش خورده یا نان ساندویچ کوچک که دو‌نیم شده درست می‌کنند؛ ولی شما می‌توانید از نان تست نیز استفاده کنید. ارزش غذایی این ساندویچ به ازای هر نفر؛ 448کالری، 25 گرم چربی، 11 گرم چربی اشباع شده، 54 گرم کربوهیدرات، 3 گرم فیبر، 17 گرم کلسترول و 262 میلی گرم سدیم می‌باشد.

مواد لازم:

نان ساندویچ برش خورده

8 برش

شکلات صبحانه فندقی

½ پیمانه

کره

2 قاشق سوپخوری

شکلات تقریبا شیرین و ملایم

55 گرم

طرز تهیه:

  1. کره را به یک طرف هر کدام از برش‌های نان بمالید و نان‌ها را بر روی تکه‌ای از کاغذ روغنی (شیرینی‌پزی) به سمت چرب نان بخوابانید. 
  2.  یک قاشق سوپ خوری پر شکلات صبحانه بر روی چهار تکه از نان‌ها بمالید و تکه‌های خرد‌شده شکلات را بر روی آن‌ها بپاشید، شکلات صبحانه و خرده‌شکلاتهایی که برای این ساندویچ استفاده می‌کنید باید مورد علاقه شما باشد و کیفیت خوبی داشته باشند تا در ‌‌نهایت پانینی با طعم دلخواه را به شما بدهد. سعی کنید نیم سانتی‌متر از کناره‌های نان را خالی باقی نگه دارید. بعد روی شکلات‌ها را با نان‌های باقی مانده بپوشانید. 
  3. سینی فلزی کلوچه پزی و یا تابه نچسب خود را بر روی شعله ملایم اجاق گاز قرار دهید و پانینی‌ها را با کفگیر حدود دو دقیقه با فشار بر روی تابه نگه دارید تا سرخ شده و به رنگ قهوه‌ای طلایی بر گردند. می‌توانید به‌جای استفاده از تابه از ساندویچ‌ساز نیز استفاده کنید. سمت دیگر پانینی‌ها را هم دو دقیقه به همین شکل سرخ کنید. بعد از اینکه کمی سرد شدند با چاقویی تیز نان‌ها را به شکل مثلث سه گوش و یا قلب برش دهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 1 فروردين 0برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : فریبا