رولت مرغ و گوشت
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
هنردست
دارا ی کارشناسی حسابداری از دانشگاه ازاد




اول از همه سلام به شما عزیزان خودم. ببخشید که غیبتم طولانی شد. یه حرفهایی بود که می خواستم براتون بگم که نوشتم و آماده هم کردم اما گفتم انصاف نیست که بعد از اینهمه چشم انتظاری یه پست آشپزی نذارم براتون. پس فعلا حرفام رو میذارم برای بعد. راستی اونقدر نظرات شما مهربونا زیاد شده بود برای پست عیدانه که دیگه تا اونجا که تو سفر بودم جواب دادم و دیروز بقیه رو فقط تایید کردم...بازم ممنونم از تک تک شما و امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی رو شروع کرده باشی

خب، از اونجایی که همه دنبال تنوع توی غذاهامون هستیم این رولت شیک و آسون و خوشمزه رو گفتم برای اولین پست امسال آپ کنم. امیدوارم کارهای سال 91 که هنوز آپ نکردم رو بتونم تا پایان بهار آپ کنم که برم سراغ کارهای جدیدتر...خب بریم که داشته باشیم یه رولت شیک و کمی متفاوت رو

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:37 ::  نويسنده : فریبا