پای چوپان،من،فرشته...یه دنیا عشق
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
هنردست
دارا ی کارشناسی حسابداری از دانشگاه ازاد




 

 

این غذا مربوط می شه به یه شبی که مهمون عزیز داشتم....مهمونی که قرار بود با آش دوغ به صرف عصرونه ازشون پذیرایی کنم اما از خوش شانسیمون بیشتر موندن و به شام رسیدیم...این غذا رو با هم و با یه دنیا عشق درست کردیم....قرار بود پای چوپان بشه..الانم هست فقط وارونه شده!! مهم اینه که هرچی عشق و دوستی بخواین چاشنی این غذاست و باور کنین بسیارررررررر خوشمزه تر از همیشه هم بود ...

برای بیس پوره ش شیر هم نداشتم !!! کره زدم و نمک و فلفل و آویشن .. کف ظرف ریختم و خوب هم منسجم شد...موادش رو هم با پیاز رنده و گوشت چرخ شده و هویج نگینی و ذرت و رب و نمک و فلفل و آویشن و گلپر آماده کردم و کمی هم آب .. قارچ هم نداشتم!! این وسطا من ظرف هم داشتم می شستم و فرشته هم گوشت چرخ می کرد!! همشم بهم می گفت: من حواسم پیش گوشتاست..نسوزه!! ته نگیره!! منم: نه عزیز نمی سوزه!!

تو یه ظرف سیب زمینی رو پهن کردم و مواد سس رو هم روش ریختم و پنیر زدم روش..پنیر پیتزا نداشتم و گودا رنده کردم روش ... فرشته هم اون یکی ظرف رو آماده کرد....

رفتن تو فر و ما هم رفتیم تخمه شکوندیم و "شعر یادت نره" که دیگه محااااله یادم بره.... جمعه ای با فرشته و شعرهایی که دیگه یادم نمیره....

اینقدرررررررر ذوب بودم تو اینهمه صمیمیت که خیلی خیلی ساده و همینجوری سرو کردم

و این یکی ظرفی هست که فرشته عزیزم با عششششششششق سروش کرد .. تازه سس مایونزم نمی دونم چرا شل شده بود و همینم کلی باعث خنده مون شد!!

کاش پیشم بود و هر از گاهی این تجربه های خوب رو با هم داشتیم

تازه به بچه ها هم گفتیم: بدوین بیاین پیتزاا داریم..اونم با یه عاالمه عشق


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:37 ::  نويسنده : فریبا