سوسیس ماکارونی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
هنردست
دارا ی کارشناسی حسابداری از دانشگاه ازاد




این مدل سوسیس خیلی وقته مد شده..ما عادت به سوسیس خوردن نداریم..هر از گاهی هم که پیش میاد واسه بچه ها یه تنوعی میدم...همسری می گفت اسم این غذا رو بذار "ماسیس" !!(ماکارونی+سوسیس)

طبق شکل ماکارونی ها رو از داخل سوسیس رد کردم 

و بعد توی آب و نمک و زرچوبه جوش ریختم ..کم کم خودش میفته کاملا توی آب و نرم میشه

مثه ماکارونی آبکش کردم...من از این سوسیس کوچولوها داشتم که ترجیح دادم همونجوری درستش کنم .. می تونیم سوسیس های بلند رو حلقه حلقه کنیم

من براش سس هم درست کردم ... پیاز ریز شده و نمک و زرچوبه و رب گوجه و کمی آب و آبلیمو که بعد از آماده شدن فقط مخلوط کردم با سوسیس ها و یه تفت دادم فقط ...خیلی کم درست کردم و خیلی هم زودی بچه ها خوردن و کلی عجله داشتم واسه بردن سر میز...واسه همین نشد یه عکس خوب بگیرم ازش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:44 ::  نويسنده : فریبا