هفته اول ماه رمضان از سحر تا افطار
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
هنردست
دارا ی کارشناسی حسابداری از دانشگاه ازاد




هفته اول ماه رمضان از سحر تا افطار

2 نفر
منوی ماه رمضان

در صبح سحر با آرامش فراوان به استقبال رمضان می‌رویم.

برای سحری شیربرنج، نان زنجفیل و هویج، و آجیل و مغزی‌جات بدون نمک را به‌شما پیشنهاد می‌نماییم. پس از اینکه گلوی خود را با چای تازه کردید، می‌توانید خرما میل کرده و سحری خود را با یک کاسه شیر‌برنج آغاز کنید. اگر دوست داشتید می‌توانید با شیر برنج‌تان نان میل کنید. این نان اگر طعم دار باشد در کنار شیربرنج بسیار دلچسب‌تر خواهد بود.

آجیل و مغزی‌جات را فراموش نکنید که مواد مغذی برای بدن را تامین می‌کنند و به شما کمک می‌کنند برای تمام روز انرژی لازم را داشته باشید. از آجیل بدون نمک استفاده کنید که در طول روز احساس تشنگی نکنید.

برای افطار نیز، مرغ گریل شده با سبزیجات معطر، سالاد سبزیجات باغچه‌ای و ماست، حمص، نان سیر و رزماری، و در انتها مسقطی زعفرانی را برای دسر به‌شما پیشنهاد می‌نماییم. به هنگام افطار هم مانند سحر، در ابتدا چای یا آب نوشیده و پس از میل کردن خرما بسته به دلخواه لقمه‌ای نان و پنیر میل کنید و هر زمانی که دوست دارید می‌توانید به سراغ مرغ گریل شده با سبزیجات معطر بروید. این غذای لذیذ تمام روز انتظار شما را ‌کشیده. مرغ گریل شده را در کنار سالاد سبزیجات باغچه‌ای، که سالاد بسیار کاملی است میل کنید.

حمص، نان سیر و رزماری، پیشنهادهایی هستند که طعم غذا را برای‌تان بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کنند و در نهایت به خاطر داشته باشید که یک دسر شیرین مثل مسقطی‌زعفرانی قطعاً بعد از چنین غذایی بسیار لازم خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 21 تير 1392برچسب:, :: 16:43 ::  نويسنده : فریبا