آموزش وفروش قلابدوزی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
هنردست
دارا ی کارشناسی حسابداری از دانشگاه ازاد




سلام دوستان یک پکیج آماده کردم برای کسانی که در شهر های دیگر هستند تا به راحتی بتوانند این هنر زیبا را به طور غیر حضوری یاد بگیرند این پکیج شامل قلاب .پارچه ماهوت .جزوه.نخ ابریشم و2عدد دی وی دی آموزشی است علاقمندان به این هنر با تهیه این پکیج به راحتی میتوانند رشتی دوزی را یاد بگیرند برای تهیه می توانید با شماره 09111393411 تماس بگیرند



نظرات شما عزیزان:

MODA1560
ساعت18:25---11 مرداد 1392
سلام خسته نیاشید
لطفا هرچه سریع تر در لیست وبلاگ های مفید وبلاگ ما ثبت نام کنید و بنر تبلیغاتی رایگان جایزه بگیرید


افشین
ساعت19:43---17 ارديبهشت 1392
سلام خوبی وبلاگ جالبی داری منم بهت یه سایت همسریابی معرفی می کنم اگه مجردی حتما برو اینجا .سایت همسریابی خیلی خوبیه

افشین
ساعت19:38---17 ارديبهشت 1392
سلام خوبی وبلاگ جالبی داری منم بهت یه سایت همسریابی معرفی می کنم اگه مجردی حتما برو اینجا .سایت همسریابی خیلی خوبیه

آرمین
ساعت19:29---17 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی خوبی داری اگه مجردی بهت یه سایتی رو معرفی می کنم برو حالشو ببر
سایت همسریابی تورانه


آرمین
ساعت19:23---17 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی خوبی داری اگه مجردی حتما به این سایت سر بزن
با تشکر


تاپ رنک
ساعت0:39---30 فروردين 1392
سايت تاپ رنک با دو قسمت مجزا

بخش ترافيکي و بهبود رتبه الکسا

http://toprank.ir

بخش افزايش گوگل پلاس ، لايک فيسبوک و توييتر و يوتيوب

http://toprank.ir/plus



افشین
ساعت0:21---15 فروردين 1392
سلام خسته نباشید وبلاگ بسیار خوبی دارین از اشنایی با سایت شما خیلی خوشحال شدم دوست عزیز برای افزایش پیج رنک گوگل و افزایش بازدید وبلاگ خود با سایت های ما تبادل لینک کنید... خوشحال میشیم با سایت ما تبادل لینک کنید

میلاد
ساعت0:42---17 اسفند 1391
سلام .وبلاگ خوب و قشنگی داری لذت بردم از دیدنش بیا با هم تبادل لینک کنیم شما وبلاگ منو با عنوان خنده و دانلود و ادرسwww.tehroniha.lxb.irلینک کن بعدشما بیا به وبلاگ من امر بفرما من شما رو با چه اسمی لیک کنم ممنون

yalda
ساعت0:40---17 اسفند 1391
ببخشید دوباره مزاحم میشم میبینم قالب وبت صحفه بندی داره..من هر کد میزنم برای لوکس بلاگ اجرا نمیشه اگه خودت این کد اضافه کردی میشه به منم بدیش. بهش نیاز دارم.ممنون میشم

yalda
ساعت0:38---17 اسفند 1391
سلامممممم خانومی...وب خیلی خوبی داری با افتخار لینک شدی..اگه دوس داشتی به منم سربزن..نظر خوشگلت رو بهم بگو..و اگه خوشت اومد منو لینک کن..مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 11 بهمن 1398برچسب:, :: 13:21 ::  نويسنده : فریبا