جدیدترین کار خودم که یک کوسنی است که با ابریشم طبیعی بافته شده ودر موزه میراث فرهنگی به فروش می رسد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
هنردست
دارا ی کارشناسی حسابداری از دانشگاه ازاد






نظرات شما عزیزان:

طاهره حجازي نو
ساعت19:46---21 آذر 1392
سلام خسته نباشيد كارتون خيلي عالي وزيباست .من دبير هنرستان هستم وتازه با اين هنر زيباي رشتي دوزي آشنا شدم وخيلي دوست دارم كه اين هنر اصيل را به دانش آموزانم ياد بدهم ودنبال طرح هاي كوچك براي كارهاي زود باز ده هستم
عزیزم سلام من طرح کوچک زیاد دارم. در چه سطحی می خواهید با من تماس بگیرید پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 4 مرداد 1387برچسب:, :: 10:54 ::  نويسنده : فریبا