وصل کردن موتیف
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
هنردست
دارا ی کارشناسی حسابداری از دانشگاه ازاد




وب آموزش وصل کردن موتیف ها رو گفته بودم که میذارم. قرار بود دیروز بذارم که نشد !! رفتم دندونپزشکی طبق معمول !! یعنی کلا همه ی دندون های من عصب کشی شده !!!!!!!


 

 

وصل کردن موتیف ها به 3 روش میشه که من دو مدلش رومیذارم که آسونه.
یه مدل به این صورته که با کاموا و سوزن. شروع کنید موتیف ها رو بهم وصل کردن
یعنی کاموای رنگ قلاب بافیتون رو بردارید. دوتا از موتیف هایی رو که بافتید رو از پشت کار بذارید کنار هم و از یه گوشه شروع کنید به دندون موشی زدن تا موتیف ها بهم وصل بشه. فقط یه طرفش رو وصل کنید. همینطوز دونه دونه موتیف ها رو بذارید کنار هم و بدوزید تا بهم وصل بشن.









به این صورت این روی کار هست.







یه روش دیگه هم به این صورت هست که با یه کاموا و قلاب موتیف ها رو با زنجیره زدن بهم وصل کنید.
مثل روش بالا موتیف ها رو بذارید کنار هم و به جای دوختن زنجیره بزنید























این پشت کار هست






اینم روی کار



به این صورت موتیف ها بهم وصل میشن.



برچسب‌ها: وصل کردن موتیف


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : فریبا